fredag, mars 27, 2009

fråga.

Vad är grejen med Håkan Hellström? Jag fattar inte.

6 kommentarer:

egoistiska egon sa...

jag är också väldigt likgiltig. jag glömmer liksom bort honom hela tiden. men så många verkar älska, som cilla. fråga henne gärna varför. och berätta för mig sen. ok?

Malin sa...

jag kan berätta varför jag älskar honom! jag lyssnar aldrig på honom, never ever. men de två gånger jag har sett honom live har jag storgråtit båda gångerna. han har något i sin utstrålning och sitt sätt att vara när han sjunger - som berör mig nåt så fruktansvärt.

e r i k a sa...

Han e så söööt!

TORGNYSDOTTER sa...

Jag tror alltid att jag är likgiltig, men så fort det går på i bakgrunden visar det sig att jag tycker att det är direkt störande och plågsamt.

Är det inte främst en manlig grej? Tror jag har läst någonstans att vuxna män minns hur det var att vara i tonåren när de hör honom. Undrar om det inte var Bjurman som gjorde den analysen...?

e r i k a sa...

Jag glömde (hur jag nu kunde missa det) att jag tycker han skriver helt grymma texter. Det är ju den optimala musiken att ligga och grina till ... Typ.

egoistiska egon sa...

malin: ok. aldrig sett honom live, så jag kan köpa din förklaring ;)

erika: det där är nog en smaksak, jag tycker han ser ut som en jättebäbis. ang texterna är jag ingen text-människa, så det faller där också.

men tack för era förklaringar, det bringar faktiskt lite klarhet.

torgnysdotter: jag vet inte, tycker alla tjejer är helt gaaaaaalna i honom.