måndag, februari 01, 2010

måndagskomplimanger.

Idag har jag fått höra att jag passar ihop med ordet grace eftersom jag är stilfull. Det tyckte jag var en mycket fin komplimang. Och så har jag fått massor med komplimanger för kjolen som ingen brukar se att jag har på mig. Men idag har folk sett folk och de frågar alla om den är ny. Icke! Men den ser ut som kjolen på Dagmars visning idag fast i annat material. Och koftan jag har på mig liknar kavajen (?) från visningen. Men bara ben och klackskor lämnade jag hemma. Tyvärr.

Bilden är lånad från Metro-Marcellas blogg.

4 kommentarer:

It´s all about me sa...

Fan vad kul med måndagskomplimanger!!

Jag fick höra ev en kollega idag att jag var underbar, me like:)

egoistiska egon sa...

Komplimanger är underskattat! :)

It´s all about me sa...

Fast samtidigt är de ju sjukt uppskattade när de väl kommer, så underkattat vet jag inte, men för lite använda kanske! :) Snygg kjol förövrigt.

egoistiska egon sa...

Ja att ge komplimanger menade jag. Jag försöker vara duktig med att säga högt om jag tänker att ngn är fin i håret/gör ett bra jobb/snygga kläder osv. De gör mkt!

Ja kjolen är galet snygg. Vill ha Dagmar-varianten också såklart.