lördag, juli 02, 2011

bra tänkt?

Man kan ju diskutera hur vettigt det är att bota en bakfylla med att dricka mer öl. Men det var väldigt väldigt trevligt. Runt midnatt upptäckte vi att ölen vi druckit hela kvällen var 6,9%. Ehum. Idag har jag mest badat i svett. Nu bär det av till stan för att hänga med lite vänner, och imorgon är det släktkalas hela dagen. Älska sommaren! För övrigt lyckades en kollega ta ett foto på mig med sin iphone på torsdagens poolpartaj, och det är nog ett av de snyggaste korten ever på mig. Så snygg är jag liksom inte i vanliga fall, men just därför bjuder jag på den här. "Du ser amerikansk ut" sa K. Jag bara står där och hänger lite vid poolen med ett glas skumpa. Som om jag gjorde det varje dag och alltid var lika snygg. I wish. Och apropå det fick jag igår höra den klassiska "Men du, du har aldrig funderat på att bli modell?" när personen såg min längd när jag reste på mig. Tänk om jag hade fått en femma varje gång någon kommenterade min längd.


Ja, och det här blogginlägget framställer mig ju inte alls som om 1. jag drack öl mest hela tiden, 2. fiskar efter snygghets-komplimanger. Men ja, äh!

4 kommentarer:

Johanna sa...

Woho, tjusigt! Jag vet ju inte hur du ser ut på riktigt, men här ser du sjukt världsvan ut. Som att du aldrig gjorde annat än att gå på poolpartyn.

inte skyldig sa...

Snygg!

egoistiska egon sa...

Haha. Tack!

egoistiska egon sa...

Den är i viskos och polyester, är svart i botten men ngt väldigt silverglittrigt material (som inte avger glitter) och köpt på Gina Tricot för typ ett halvår sen.