onsdag, augusti 03, 2011

brillorm to be?

Har haft ont i huvudet i två dagar. Kanske är det ovanan att gå upp tidigt igen, kanske spelade ett par öl i går ett par spratt med hjärnan, eller så är det ett tecken på att min syn är sisådär och det märks när jag plötsligt sitter framför en skärm +8h per dag igen. Vi får se när veckan närmar sig sitt slut. Är det ihållande får jag gå till doktor Optiker. Och vet ni? Jag tycker nästan, men bara nästan, att det vore lite kul om det var synen. Har nämligen funderat ganska länge på om jag inte vore rätt snygg i glasögon.

3 kommentarer:

inte skyldig sa...

Klart du vore!

Duktiga Tjejen sa...

Hoppas det är synen, det är ju lättare ordnat än oförklarig huvudvärk! Annars kan du ju alltid ha bruklig utan styrka, har oxå en känsla av att du passar extra bra i brills!

egoistiska egon sa...

Tack! Och ja, klart det går att kirra. Känns så tillgjort bara.