torsdag, januari 19, 2012

sicken kväll!

Först ringde jag mamma som meddelade att det blir födelsedagskalas på söndag. Det betyder att jag ska få träffa mina fina, bästa brorsbarn igen. Hurra! Sen vandrade jag runt på Coop och surade för att jag inte kan äta vad som helst. Ställde mig framför bakelsedisken och lusläste varenda innehållsförteckning. Fast jag vet att prinsesstårta innehåller mjölk och vete. Gör sådär ibland, i hopp om att jag någon gång ska upptäckta något gott som jag faktiskt kan äta. Och vet ni? Idag hände det! Biskvier! Chokladbiskvier! Jag köpte två. Smockade i mig en direkt när jag kom hem och det var U N D E R B A R T. Fnissade högt för att det var så jävla gott. Sen kollade jag Antikrundan och live-gissade på värderingarna tillsammans med två andra på twitter. Absurt roligt faktiskt. Jätteroligt.

Nu ska jag steka falukorv till matlåda och fundera vad jag ska ge en fyraåring i födelsedagspresent. Plus att jag har en biskvi kvar. Hehehe.

1 kommentar:

Johanna sa...

Woho, fick värsta energin av att bara läsa ditt inlägg!