torsdag, september 13, 2012

å andra sidan.

Samtidigt är det ju så att det finns ett par relationer där jag VET att jag är omtyckt även om jag skulle bete mig knäppt. Min kille till exempel. Det finns ingen människa som jag kan vara så avslappnad med som honom. Han tycker till exempel att jag är jävligt rolig, och någon gång konstaterade jag att det ju är lite märkligt eftersom han väl är den enda som skulle beskriva mig som ROLIG. Men så kom vi fram till att det ju inte är så konstigt eftersom jag bland andra människor undviker att:
- Testa olika funny walks när jag spatserar omkring i lägenheten
- Inklusive roliga röster
- Hittar på egna låtar som jag sjunger högt och ljudligt
- Är en allmänt jävlig person som kittlas hela tiden

Oklart dock om det sista kvalar in som "rolig" i Ks beskrivning av mig. Men jag tycker det är roligt. Och han älskar mig ändå.

3 kommentarer:

Limpy sa...

Så fint!

Johanna sa...

Ja, nu log jag stort. Fint!

egoistiska egon sa...

:)