måndag, september 03, 2012

glömde liksom bort att stanna upp och tänka till lite.

Fokuserar väldigt mycket på nu:et just nu för att palla. Och det är ju bra, det är det verkligen. Sånt har jag ju generellt väldigt svårt för. Men i alla fall, en kompis frågade mig för någon dag sen "vad har du för roligt inplanerat framöver då?" och jag började rabbla. Luncher med en massa roliga människor coming up, ska barnvakta mina brorsbarn, min finaste vän har kalas, vi ska göra en favorit i repris av en av förra årets bästa helger, eventuellt ska jag till Värmland en sväng. Plus att jag har ett presentkort på Yasuragi att lösa in och att jag tänker boka en liten tripp för att hälsa på Inte Skyldig så fort hon flyttat. Och allt det här innan det ens blivit November. Åtminstone det som redan är bestämt. Insåg själv att det är en jävla massa skoj på gång. HURR-RR-RR-RR-A.

1 kommentar:

inte skyldig sa...

Det ska bli så fint när du kommer å hälsar på! När kommer du när kommer du?