onsdag, maj 05, 2010

snörfel.

Jag är sjuk. Förkyld. Igen. Tredje gången på ungefär lika många månader. Under hela mitt liv har jag varit förkyld en gång om året och fått en rejäl dänga av influensa alternativt halsfluss vartannat år. Däremellan har jag känt mig sjuk varannan månad men det har liksom aldrig brutit ut, istället har kroppen på egen hand kämpat emot. Så har det i alla fall känts, vilket på något sätt gör det lite skönt att faktiskt bli sjuk. Att kroppen säger ifrån istället för att kämpa emot. Fast jag antar att jag inte låter lika positiv när nästa förkylning kommer i början av juni.

2 kommentarer:

inte skyldig sa...

hehe. jag läste snörfel som att det var nåt fel på snörena. men antar att det är snörfel som i snörvel.

anywho. krya på dig!

egoistiska egon sa...

Snör-fel i hjärnan kanske? Haha, göteborgshumor! Tack iaf, mår faktiskt redan bättre.