söndag, december 02, 2012

livet.

Skypar med min kille och jag säger att vi snart ska gå ut och äta. Han frågar vart vi ska gå, och jag svarar "Har faktiskt ingen aning, vet bara att vi har ett bord bokat". Hör ett skratt och ett "Då har du semester på riktigt" till svar. Vanligtvis har jag stenkoll på allt. Och han har rätt - det här är semester. Jag umgås med två av de finaste vännerna flera dygn i sträck, och det är liksom nog. Jag behöver inte planera något annat alls. Att det sen är så vansinnigt fint här och att vi har det så himla gött gör det hela bara ännu bättre. Plus att jag ju har någon konstig kärlekshistoria med England. Älskart.

4 kommentarer:

Jenny sa...

Jag tycker inte att det låter som en konstig kärlekshistoria. Tycker att det låter helt normalt.

Anonym sa...

Konstiga kärlekshistorior med England tycker jag låter mycket bra.

Colombialiv sa...

Ni verkar haft det så himla bra! Har stalkat på instagram.

Kram!

emster sa...

vad härligt det låter