måndag, juni 08, 2015

något annat än bara barnsnack kanske?

Podcasts jag lyssnar på nu: Spår och Fallet. Vet inte vilken jag gillar bäst.

Böcker jag läser nu: Inga. Läst två böcker i år. Eller var det tre? Ni fattar iaf poängen. Jag läser INGET.

Spel jag spelar: SIM CITY!!!! Som jag spelat sim city den senaste månaden. Blir förbannad ibland och raderar appen och börjar om med en ny stad.

Serier jag ser: The Killing. Hundra år efter alla andra, men jag hatälskar det lite tror jag. Är på första säsongen. Vi började kolla på senaste säsongen av Game of Thrones men bara råkade sluta, antagligen för att den är för tråkig?

Jahapp. Ja. Nu ska jag sova. Kanske läsa en sida i en bok? Sånt går ju nu igen då vi inte längre har ett sovande barn i vårt sovrum.

1 kommentar:

nostalgifabriken sa...

hett boktips som kurerar lästorka, om du inte redan läst: kvinnan på tåget. lagom spännande, välskrivet lättläst. klämde den på ett par dar och då läser jag bara när jag ska lägga mig.