lördag, november 04, 2006

önskelista version 2.

Både mamma och brorsan har frågat om jag skrivit önskelista än. Har stolt meddelat dem att jag faktiskt har börjat. Över en latte och en hallongrotta i Lidingö C kom jag idag på ännu mer, därför är det dags för en uppdatering.

EGONS ÖNSKELISTA

* Nya tofflor
* Böcker:
Gärningsmannen är en kvinna
Tyst - det som inte får sägas, det får vi inte veta
In cold blood/Kallt blod (Truman Capote)
Min vän Leonard/My Friend Leonard (James Frey)
Fallhöjd/A long way down (Nick Hornby)
Tillsammans är man mindre ensam (Anna Gavalda)
* Digitalkamera
* Prenumeration på DN eller SvD
* Presentkort på Hemtex (för att kunna köpa de snygga kopparna och faten jag vill ha)
* Pengar till träningskort på Friskis.
* Skrivbok, maxstrl A5, från ex Bookbinders Design
* Snygga och bra pennor
* Star Wars-trilogin (de gamla, riktiga filmerna), samlingsboxen

5 kommentarer:

It´s all about me sa...

tillsammans är man mindre ensam är en bra bok!!

egoistiska egon sa...

åh, då ska jag absolut läsa den!

Jenny sa...

Tillsammans är man mindre ensam av Gavalda är en av de bästa böcker jag läst, borde flytta längre upp pa listan! De andra har jag inte läst, sa de kan jag inte säga/skriva nagot om.

egoistiska egon sa...

jenny: har du möjligtvis läst hennes novellsamling också? jag blev lite nyfiken på den med nämligen.

Jenny sa...

Nix, tyvärr inte, tänkte önska mig den i julklapp.