lördag, november 11, 2006

regniga lördagar har sina plus.

Det verkar ju finnas hur mycket regn som helst i det här landet. Ska man se det positiva i regnet så kan vi ju utan problem sova till 12, äta färska baguetter till frukost, dricka latte och äta hallongrottor från cafét i Lidingö C varje lördag utan dåligt samvete. Dessutom kan man ligga i sängen när klockan närmar sig halv fyra och surfa i väntan på att nya avsnittet av Lost ska bli färdigt för veckans titt. Ikväll är det 30-årskalas och frågan är hur bakis jag kommer vara imorgon. Har alldeles för mycket att plugga till måndag för att det ska vara nyttigt.

Är det någon som vet vem som vill Erik i Idol så illa att den/de som sminkar gör honom gulfläckig varje vecka? Kanske något för Aftonbladet att gräva i.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Jag har också unnat mig en slappardag hemme - jag har inte satt min fot utanför lägenheten. Skönt.

mimmi sa...

Blev tvungen att göra en ny blogg, min andra e gone..så du vet :)