onsdag, november 01, 2006

och så tar vi en lista igen.

Tre namn jag lyssnar till: Busfrö, Fia-lotta, älskling
Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag klarar allt, bara jag vill.
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag klarat allt med grova stressproblem som följd.
Detta är jag rädd för: Mörker, ha ihjäl insekter och att misslyckas.
Tre saker jag vill ha varje dag: Kram av K, latte och något sött.
Tre saker jag absolut inte kan göra: Gå ner i spagat, riktiga armhävningar och ljuga någon rakt upp i ansiktet.
Detta tycker jag om att göra: Lata mig, skriva, inspireras.
Detta vill jag göra just nu: Åka hem och se TopModel i soffan under en filt.
Bästa känslan: Avslappning och glädje.
Värsta känslan: Stress som slår över i panik.
Egenskaper hos min partner har: Vad är det där för mening? K's bästa egenskaper är att han förstår mig och är snäll på riktigt.
Tre saker vill jag göra innan jag dör: Få ett bra och givande jobb, resa, barn.
Min käraste ägodel: Datorn (fast jag hatar den emellanåt) och ipoden.
Något jag vill ha i present: Nya tofflor, det är bara slamsor kvar av de gamla...
Detta har jag på mig just nu: Replay-jeans, svart 3/4-ärmströja, grå kofta från Zara, K's adidasjacka (kallt!), underkläder och DIF-strumpor (heja Ellos!)
Favoritkläder: Jeans och någon snygg och stilren tröja till det.
Skola/Jobb: Skola och jobb. Bästa kombon!

Stjärntecken: Oxe.
Favoritdoft: Nyklippt gräs/nyslaget hö och K.
Färgen på mina ögon: Ljusblågrågröna. Något mer blå än gröna. Lite spräckliga också.
Min längd: 183 cm...
Favoritcitat: Jag orkar aldrig tänka på sånt.
Udda förmåga/egenskap: Min nästipp knakar och båda mina knäskålar är extremt lösa.

5 kommentarer:

Alex sa...

längre än mig? det hör inte till vanligheten.

Anonym sa...

jag älskar din blogg. och jag är så avundsjuk. brucan lixom. själv har man bokat biljetter till bryan adams hehehehe. men om 2 veckor spelar groove armada, coldcut och de la soul, funderar på att gå. var ute igår i budapest och slog klackarna i taket till 8 imorse. kvällen slutade på en fd bordell. helt legalt dock.

Kerstin sa...

Nästipp som knakar. Hahahahaha.

egoistiska egon sa...

alex: jag är längre än alla, det är lättast att utgå från det ;)

tove: åh, saknar dig! groove armada är inte illa pinkat det heller. eller bryan adams, haha. var ni på bob sinclair ngngång? passa dig för bordellerna! KRAM, och igen: jag saknar dig!

kerstin: det är helt sant! den knakar på beställning så att säga.

It´s all about me sa...

kul att se dig idag!!