tisdag, januari 09, 2007

lycka i en julklappskopp.

13 kommentarer:

k sa...

Tjusigt! Nu kändes mitt mjölklösa hem plötsligt lite tråkigare.

Kenneth Grönwall sa...

Gud så fint, du är ju så duktigt på dte där med skummandet. Viktiga grejer. Puss!

egoistiska egon sa...

k: ja, mjölkkonsumtionen har ökat dramatiskt efter julafton.

min k: skummandet is the shit! däremot gick det inte bra att skumma imorse. kan bero på att hantverkarna kom och störde mig mitt i mjölkvärmandet också. puss!

eline sa...

Åh vilken fin kopp!

Visa Lisa sa...

SÅ fin kopp!
kram Lisan

egoistiska egon sa...

eline & lisa: eller hur! me love them.

Anonym sa...

Grymmen! Var kommer de ifrån?

.m. sa...

Ser lite Stig Lindbergskt ut. Snyggt onekligen.

egoistiska egon sa...

majja: Hemtex faktiskt! Men jag tror de börjar ta slut nu, har spanat på dem hela hösten och fick i julklapp av snälla mamma.

m: Exakt!

It´s all about me sa...

För i helvette vad gott det ser ut!!!

Chris sa...

våra koppar kan gifta sig med varandra.

.m. sa...

Min blog var aldrig publik.

egoistiska egon sa...

m: jag blir ändå nyfiken, men jag ska sluta tjata nu.