söndag, januari 07, 2007

var är ni?

Mitt huvud är helt pluggurblåst. Jag tycker faktiskt inte om de som säger att de längtar tillbaka till den slappa pluggtiden. Det känns nedvärderande mot oss som faktiskt satsar stenhårt på skolan. Men det är nog mest för att jag är trött nu, och extremt varm om benen eftersom jag haft den bärbara datorn i knät hela jävla dagen. Har i stort sett avslutat de två essäerna, samt skrivit om den ena essän i ett kortare format som ska kunna passa i Kamratposten. Har kvar korrläsningen, en två sidor lång reflektion över kursen samt att sova och äta frukost innan jag ska åka till skolan och lämna in mappen. Igår skrev jag kursutvärdering över hela kursen och skrev som avslutning att ha gått kreativt skrivande antagligen är en av de bästa sakerna jag gjort i hela mitt liv. Därför är det lite vemodigt, och läskigt, att det är slut nu. Sista lektionen imorgon, hejdåsamling för klassen på fredag. Sen står jag och mitt skrivande på egna ben igen. Jag hoppas vi klarar oss.
Och var har ni läsare tagit vägen?


Som smörande för att få er tillbaka från julledigheten kommer lite David Brent-dansande från The Office. Såg klart de sista avsnitten plus julfesten idag. Hur kan jag inte ha sett serien förut?


5 kommentarer:

Alex sa...

Jag är kvar!!!

Anonym sa...

Kollade Office igår!
Så jävla bra!
PUSS

Anonym sa...

http://zone.msn.com/en/catanonline/default.htm

egoistiska egon sa...

alexandra: skönt att höra :)

majja: sjukt bra! men man klarar inte för många avsnitt i rad, mår så dåligt pga pinsamheten, haha.

egoistiska egon sa...

dampy: HAHA. känner du fortfarande ilska över din sämsta omgång settlers, kanske någonsin?