onsdag, januari 24, 2007

no more hantverkardagbok.

Det är ingen idé att ni väntar er fler hantverkardagböcker. Om ni nu gör det. Inte just nu i alla fall. Det är nämligen inte roligt längre. Jag hatar hantverkare. Hatar dem. Har mått dåligt hela veckan över de jävlarna och nu har det gått så långt att hantverkarchefen ber mig faxa protokoll till honom som hans underhuggare tydligen ska ha skrivit. Varför skulle jag ha de protokollen? Varför ska jag faxa dem? Sköt ert jobb istället! Tvivlar starkt på att hantverkare någonsin har fixat något utan att antingen förstöra något annat materiellt eller förstöra någon annan människas liv. Jag hatar er, hör ni det? HATAR.

5 kommentarer:

Anonym sa...

alltså, chelsea är ett uteställe i wien :) klart jag ska med dit på partyt!

Anonym sa...

Filmen var riktigt bra, men man var helt slut efter... sjukt spännande. Tack för tipset

egoistiska egon sa...

moni: jaha, hahaha. jag som blev hemskt avis där ett tag :)

dampy: strö salt i såren du bara. men jag är glad att jag kunde hjälpa till.

Frederick sa...

Hantverkarna kom i tid. Prick kl 8. Och så sa de:
"Vi måste åka och fixa lite grejer!"
Och så kom de tillbaka kl 12. 15:30 sa de:
"Nej, vi hinner inte klart idag. Vi kommer tillbaka och gör klart imorgon."
De kom två dagar senare utan ursäkt eller förklaring. Gjorde klart på 2 timmar och ville ha betalt för tre dagar...

egoistiska egon sa...

de kan tydligen göra vad som helst, de jävlarna.