söndag, februari 07, 2010

jag som trodde detta skulle bli en lugn helg.

Världens finaste unge har varit hos oss. Både jag och K blev helt slutkörda efter ett dygn med en tvååring som lever i 180 knyck. Efter en snabb powernap kom Linda över och vi såg District 9. Tänkte mig denna som skön söndagsunderhållning. Helvete! Hade vi sett den på bio, som var tanken när den gick på bio, hade jag antagligen avlidit av stress. Nu klarade jag mig med två timmars hjärtklappning och handsvett. Fortfarande rätt skakis dock. Men bra var den, vill jag lova. Det var även Where the Wild Things Are.

3 kommentarer:

egoistiska egon sa...

jag med. ser inte fram emot eventuella mardrömmar.

Emmama sa...

Tack för filmtips! Har signat up för Lovefilm denna veckan nämligen.. :)

egoistiska egon sa...

Ja, Lovefilm är skitbra! Vi hyr en massa serier från dem också. Love it (haha)