måndag, augusti 02, 2010

skryt? ja.

Semestern är slut, men jag tänker inte hänga läpp för det! Jag tänker nämligen att om drygt en månad traskar jag omkring i New York och om fyra och en halv månad latar jag mig på stranden i Thailand. Så, do not feel sorry for me liksom. Apropå det måste jag bara rabbla hur mycket jag rest de senaste åren och tillägga: JAG ÄLSKAR DET.

2007: Madeira, Paris
2008: Berlin, Wien, Italien (via Tyskland och Schweiz), London, Mallorca.
2009: Köpenhamn, London, New York.
2010: London, Berlin och så NYC och Thailand inbokat + förhoppningsvis någon jobbresa.


End of skryt med en bild från Örebro(!):

2 kommentarer:

It´s all about me sa...

Ääh, det är ju inte skryt, det är ju fakta! :)

Också tillbaka på jobbet, men ska till Danmark nästa vecka OCH Barcelona, och i september till Österrike och i december till ett annat, varmt land :D

*skryt skryt*

egoistiska egon sa...

IAAM - Haha, jo men skryt är ju ofta baserat på fakta ;) Och det här ÄR skryt. Men det är roligt att skryta ibland. Vilket är det varma landet?

Linda - New York. Längtar. Puss.