fredag, april 08, 2011

happy friday!

Nä men om vi ska fokusera på det skojsiga:

I helgen ska jag hänga med världens finaste unge. Sen kommer en vecka med roliga lunchdejter och ansiktsbehandling. Sen är det påsk och extra ledigt och hoppas vi hinner med både landet och sommarstugan. Sen kommer en vecka då jag leder en sjukt kul jobbgrej som innebär möte i Sthlm med kollegor från hela Europa. Sen har jag födelsedagsfest och så åker jag till Geneve på jobb. Sen fyller jag år några dagar senare och då är vi i Prag. Sen är det skojsiga fester och så vips är vi i slutet av maj och då har jag lovat pappa att hjälpa till med jordbruket, typ ratta traktor. Sen är det juni. Juni! Sommar! Herregud vad tiden går fort och vad kul man kan ha samtidigt. Mitt liv = kul.

4 kommentarer:

inte skyldig sa...

HERREGUD DET ÄR SNART SOMMAR!

TORGNYSDOTTER sa...

Jag tar dig alltid på allvar, Egon, men i just det här fallet är jag skeptisk; är du säker på att det blir sommar...? Jag undrar jag.

egoistiska egon sa...

Ganska säker. Inte helt 100 dock.

TORGNYSDOTTER sa...

Vi snackar om det där på torsdag. Hoppas helgen är fin. Puss