lördag, maj 28, 2011

oddsen på detta?

Pratar inte speciellt ofta om att jag regelbundet går till en kinesiolog eftersom det alltid kommer så mycket frågor och jag orkar bara inte gå in i märkliga diskussioner. Men så diskuterades det hjärta vs hjärna igår med några nya bekantskaper och jag hör mig själv säga Ja, jag går ju till en kinesiolog och killen utbrister Jag med! och tio sekunder senare har vi inte bara kommit fram till att det ändrat våra liv utan att vi dessutom går till samma kinesiolog. Hello small world!

5 kommentarer:

Duktiga Tjejen sa...

Wow! Jag får ta en funderare på att själv kanske börja eftersom läkarna inte hittar någon orsak till att ja inte kan producera tillräckligt med d-vitamin osv. Jag tror en del del hänger ihop med kosten och annat. Du har säkert skrivit om förändringarna i ditt liv, men jag är ändå nyfiken på en uppdatering om hur du mår nu vs. då plus hur ett besök där ser ut nu eftersom du går regelbundet?

egoistiska egon sa...

Fler som frågat om det där. Måste ta och skriva om det, tack för påminnelsen! Hur jag mår nu skrev jag mer om här förut.

TORGNYSDOTTER sa...

Och jag med:D

TORGNYSDOTTER sa...

Nu kommer jag på (igen) att jag ju ska skicka texten om kinesiologi till dig. Snart kommer den:D

egoistiska egon sa...

Haha, ja! Skicka gärna texten om du orkar. Inget krav.