fredag, november 04, 2011

fredagsnöje.

Men gud vad roligt det är att gräva i sitt egna bloggarkiv! Hittade till exempel det här snart fem år gamla inlägget som jag helt glömt bort, inklusive allas upprördhet över mitt utseende på bilden. Det innebär för övrigt att det  inom ett par månader är sju år sen jag träffade K för första gången. Det är nästan läskigt länge. Sen hittade jag inlägget om när vår gran tog livet av sig. Det är en historia som vi fortfarande gillar att berätta. Och sen rattade jag in på min bloggserie "onödigt vetande om egon". Kanske borde ta upp den igen, det fanns ju fullt av vettig information där.

3 kommentarer:

Johanna sa...

Haha, det faktum att allt finns kvar alltid är nästan den allra bästa poängen med att lägga tid på bloggen. Så himla värt, så himla kul att ha kvar.

Malin sa...

Shit jag läste ordet "gran" på engelska och blev alldeles bestört. Tur att jag hade fel.

egoistiska egon sa...

Johanna: Precis så!

Malin: Hahahah! Ja det hade kanske varit lite annorlunda.