torsdag, juni 07, 2012

ja, vad gör man egentligen?

Häromdagen fick jag frågan vad jag pysslar med i Stockholm utöver att jobba. Blev helt ställd, för jag minns liksom inte. Jag gör ju massa grejer, men vad? Så nu tänkte jag vara snäll mot mitt minne och köra en recap av vad jag gjort utöver jobba äta sova diska städa etc sen den där helgen jag bloggade om som var väldigt alkoholfylld. Minnesövning alltså.

Måndag: Tränade
Tisdag: Galen barrunda, där jag inte direkt brukar hänga: bistro Jarl, Teatergrillen, Lilla Baren, Riche, Sturehof
Onsdag: Lite trött. Möten till sen kväll.
Torsdag: Kollade på tv.
Fredag: Fick middag hos fin vän.
Lördag: Brunch med vänner och en film på kvällen.
Söndag: Städade och fick besök.
Måndag: Träna
Tisdag: Åkte till landet, klippte mig och åkte på 30-årsfest.
Onsdag: Halvdöd hos mina föräldrar pga för lite sömn
Torsdag: idag! Ska på fotokurs!
Fredag: Någon slags AW.
Lördag: Bowling och middag
Söndag: Hälsa fint barn välkommen till världen med ett kalas

Jaha. Sammanfattningsvis: Jag träffar mina vänner rätt mycket. Och en och annan festlighet. Hobby: träffa vänner. Ändå rätt fint!

3 kommentarer:

Johanna sa...

Å sådär hoppas jag att mitt liv ser ut (igen) snart. Den senaste tiden har det varit mer "jobba, komma hem, jobba lite mer hemma, sova".

Men nu skare bannemig bli ändring.

Jenny sa...

Fotokurs? Berätta!

Duktiga Tjejen sa...

Ja, massor med kul! Blir nästan avis. Those days are gone. Fast har ju ändå valt barn och är glad för det osv, men lite synd att man inte kan få allt. Skulle aldrig ens orka en AW nu, bröl!