söndag, juli 22, 2012

flängdäng.

Vi har flängt en hel del senaste veckan. Sen jag kom hem från min och Linns fantastiska semester förra onsdagen har jag haft den här resrutten: Stockholm - sommarstugan - mina föräldrar - Stockholm - mina föräldrar - sommarstugan. Flängandet avslutades igår med att K och hans syskon hade fest för syskonen med respektive och barn = 16 personer. Det är rätt mycket folk på en syskonfest det.

Nu har jag en veckas semester kvar och den är nästan oplanerad. Så jävla skönt!

3 kommentarer:

Anna Granström sa...

Sköööönt!

Ps. Gillar du The Imperfectionists? Läste ut den för ett litet tag sedan. Gillade!

egoistiska egon sa...

Jag ska blogga om den sen tänkte jag, läste ut igår! Tyckte den var OK, men inte så bra som hypen säger.

Johanna sa...

mmm oplanerad semestervecka låter FABULOUS!