måndag, juli 22, 2013

låt oss prata om trosor.

Är ständigt på jakt efter den perfekta trosan. Ibland hittar jag den och köper så galet många att jag halvt ruinerar mig själv. Sen slits de ut och jag ska köpa nya och huxflux har just den trosan slutat säljas. Så, den här gången tänkte jag be er om hjälp. Jag vill ha trosor med ben som är längre än boxertrosan, så här långa, samtidigt som de INTE är höga i midjan som de i första länken, utan snarare som "vanliga" boxertrosor, typ såhär. Finns det? Jag önskar dessutom inte så mycket resårkanter utan snarare spets eller mjuk resår eftersom det skär in i min hud annars. Mission impossible?

5 kommentarer:

S.W sa...

Testa Pierre Robert - finns på Ica!

egoistiska egon sa...

Tack för tips, men de har ju en stor/hård resårkant samt inte speciellt mkt längre ben är vanliga boxer? Eller har du ngn specifik modell du tipsar om?

S.W sa...

Tror att de som jag tänker på är i microfiber. Om man gillar det materialet så har jag även hittat boxertrosor i sådant på maxi (MyWear, eller vad deras märke nu heter?) och även på bonprix.se.

Alex sa...

Bonprix och Maxi är toppen tips, de är lite stora i strlk, bara så man tänker på det. Ett annat tips är sporttrosor typ, de brukar vara hyfsat låga i midjan men med lite ben.

egoistiska egon sa...

Tack för tipsen, ska spana in!