torsdag, september 12, 2013

hejdå hemma.

Idag har jag sagt upp vår lägenhet. Det var läskigt. Vi har trivts så förbannat bra här. Mitt tredje hem någonsin, och vi kommer ha bott här i 6,5 år när vi flyttar. Herregud så lång tid! Jag älskar vårt hem och är samtidigt så jävla pepp på att äntligen få flytta. Börja om igen. I en lägenhet vi inte ens sett mer än på ritning. Herregud. När en trygghetsnarkoman som mig säger det vet man liksom att det är dags. Och det läskiga försvinner nog. Hoppas jag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har jag förvisso flyttat 40 gånger, men jag ser fram emot att flytta till ett ställe vi bara sett ritningarna på! (Samma för oss ju). Spännande... Jag tror som du att det kommer bli riktigt bra för er. Lite närmare saker och ting kanske, vilket är så himla mycket värt när du är föräldraledig sedan. (För att bara tänka i nära framtid).

Anna Granström.

egoistiska egon sa...

Ja, jag tror också det blir superbra! Bara att risken för att känna sig isolerad minskar ju rätt drastiskt.

Anonym sa...

Det kommer säkert blir grymt när ni får flytta in! Ledsamt att lämna men så härligt med den nya. Grattis till kommande bebbe också!

/cyborg-christina

Anonym sa...

Det kommer säkert blir grymt när ni får flytta in! Ledsamt att lämna men så härligt med den nya. Grattis till kommande bebbe också!

/cyborg-christina