torsdag, september 22, 2011

skitbra tips!

Min dator började tjuta VÄLDIGT misstänksamt. K rynkade på pannan och jag blev livrädd för att min (nåja, jobbets) nya, fina mac skulle explodera. Men det visade sig vara vår bästa bokcirkus!-blogg som lät. Just nu har vi nämligen livestream från bokmässan på bloggen, i högerspalten, och vid den här tiden på dygnet visas ju inget utan istället blir det ett tjusigt litet tjutande ljud. Men imorgon och i helgen kan ni kolla bokmässan där, om ni som jag tyvärr inte är där. En som däremot är där är Anna och hon bloggar, så klart. Så ni kan både se OCH läsa om bokmässan. Perfekt!

3 kommentarer:

Johanna sa...

Haha, nu hörde jag också tjutet. Typiskt att jag inte visste att bokcirkus var på plats idag när jag var på mässan!

Emma Esteban sa...

Haha, jäkla bokcirkus. Samma sak hände mig. :)

egoistiska egon sa...

Johanna: Anna är där idag också, men du är kanske inte där då?

Emma: Förlåt?