söndag, september 17, 2006

shoppingtur.

Eftersom jag och K jobbar och sliter så mycket tyckte vi att vi kunde få en shoppinghelg. Det blev en flygresa till Budapest, två tröjor och en hostelvistelse i Budapest. Jag hittade även min vinterjacka som satt helt perfekt och är schnygg och tokigt mycket min stil. Med tanke på mina snabelarmar kommer jag antagligen inte hitta en bättre jacka. Men eftersom jag hittade jackan efter flygbiljetterna så går det inte att köpa båda just nu och flygbiljetterna är ju redan köpta. Flygbiljetter smäller dessutom något högre än en vinterjacka. Det är bara att hoppas att jackan finns kvar om en månad. Hoppas. Men först ska vi till Budapest och hälsa på T och ha det så jävla bra. Hihi.

5 kommentarer:

It´s all about me sa...

Budapest är så fint!! Varit med Moni:)

Carl sa...

erkänn, du skriver om jackas så alla ska veta att du "hade"den först :P

egoistiska egon sa...

jag skriver om den för att jag SKA köpa den och den har varit "min" sen i lördags och alla andra kan bara vara avis för att jag har så snygg jacka. så jo, du har väl lite rätt. hrm. bara för det blir det väl bakslag och alla går och köper den och det finns inte någon kvar ens på zoovillage om en månad. bajs.

Kenneth Grönwall sa...

Fan den ÄR ju faktiskt så satans snygg. Jag får kanske ta och sälja nåt då?

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.