onsdag, augusti 01, 2007

juli.










12 kommentarer:

Daniel Storey sa...

Bilden ner mot vattnet är fantastisk! Schyst att man först inte ser människorna i motsolen. Fast traktorn var nog mest juli.

Jenny sa...

Nu kom jag på att jag nog inte ätit någon potatis i sommar. Det är ju skandal!

egoistiska egon sa...

men alla bilderna är ju helt fel idag, såhär såg det inte ut igår! BUHU. nu mår jag dåligt.

egoistiska egon sa...

så, nu fixade jag det. hjärtsnörp såhär på morgonkvisten.

storey: jag gillar motljusbilden vääldigt mkt jag med. och pappa vår på lilla traktor är alltid sommar, och framförallt juli.

jenny: börjar återfå förtroendet för potatis efter sex år med pasta, enbart. ska bara lära mig att koka potatis först.
:)

Anonym sa...

jag älskar klännings/kostym-bilden. en klassiker!

Kenneth Grönwall sa...

Jag är väldigt tacksam att bilden på mig uteblev då du iklädde dig min kostym på vår vinglande väg hem :).

egoistiska egon sa...

linda: ja, jag kände mig väldigt tjusig. det måste på ngt sätt vara toppen av fancy, klänning OCH kostym?

k: haha. jag vill ha din nakna ben för mig själv ;)

Anne sa...

Jag som trodde du var mörkhårig. Det ser ut att ha varit en lyckad fest.

egoistiska egon sa...

nä, jag har råttfärgat hår egentligen, nu lite blondröd färgat. och det var många fester under juli, men alla var lyckade :)

It´s all about me sa...

roliga bilder! Och snygg tröja den i grönt på dig! (eh, normal formulering...)

Jag är: sa...

Ja men se där.. där fick jag se bilden. (Dig i kostymbyxor. ) :-D

Matilda sa...

Åh så härliga bilder! Ditt liv ser verligen ut att vara som en saga - med lyckligt slut och allt.
Bilder kan ibland säga mer än alla världens ord.