onsdag, augusti 29, 2007

min önskan blev sanning.

Baumbi hade rätt och nu har jag köpt biljetter och är lycklig! Jag köpte innan räkningarna var betalda, för då slipper man alltid undra om pengarna verkligen räcker. Men nu är de betalda och jag hoppas jag har råd att köpa de finfina skorna jag såg idag imorgon, men det ska nog gå det med. Det blir en konserthöst det här, precis som förra hösten. Snarlika, eller samma, artister dessutom. Anna Ternheim på fredag, i november blir det Kent och Editors. Om mamma får bestämma blir det även Bruce. Lägg till alla skivsläpp som Hard-Fi, Ian Brown, Kent och en drös andra. Det känns faktiskt kul med höst. Och det kommande vintern, för förra årets vinterjacka är fortfarande snygg.

5 kommentarer:

Anne sa...

du fick alltså biljetter till kent. hrm suckar lite avundsjukt, hade varit nice i höstmörkret. Nästa gång.

It´s all about me sa...

och jag måste köpa till Manu Chao den 14/10!! :D

Och jag har oxå förra vinterns jacka ännu!

egoistiska egon sa...

anne: ja jag lyckades få till extrakonserten av en ren tillfällighet. hade ingen aning om att de släpptes just den dagen, bara kikade in på ticnet :)

ak: det är då man vet att man har gjort bra köp :)

Anonym sa...

jag håller på och lyssnar in mig på Editors! och övertalar fler i min omvärld att en konsert eller tre aldrig är fel ;) så vi får se om jag går också.

egoistiska egon sa...

gör så! vill du gå men att ingen faller för dina övertalningsknep är du självklart välkommen att följa med oss :) vi är åtminstone 3 som ska gå.