torsdag, november 01, 2007

till er som undrade.

Förra veckan kom beställningen till Sverige. Det blev tydligen nästan 200:- i skatt, men då vi var många som beställde blev det ju knappast någon summa att snacka om i slutändan. Den här var mer som en tjejtop än en t-shirt, men det var ju snarare positivt än negativt. Den här däremot var som en t-shirt i tjejmodell, i märket American Apparel. Ni som har koll på mode, det är väl ett bra märke? En annan som beställde fick en kort modell av en annan t-shirt, så det verkar minst sagt vara individuella storlekar mellan varje tröja.

6 kommentarer:

Bondhustrun sa...

hej! Jag gjorde också en beställning och fick den rätt fort. Jag köpte samma gröna samma tröja som du, och även "Cops love me", den gröna var lite längre och lite lite större, annars var de rätt lika även om det var olika märken. Till min man köpte jag en tröja i L, den var jättestor och bred, fast han är 190 lång och normalbyggd.... så ja, det varierar visst. :) men fina grejer var det!

egoistiska egon sa...

ja, K beställde några i strl M och de varierade lite de med, både i bredd och längd. blev det ngn tull för dig?

Jenny sa...

Har ingen värre koll, men American Apparel är hett just nu om man får tro folket på stan.

Bondhustrun sa...

Nej, inte på palmer cash-grejerna, däremot på fem t-shirts från threadless dagen innan, då blev det 289 kr...

Anonym sa...

åh typiskt, jag har också åkt på tull någongång och utöver det så tar det ju hopplöst länge att få grejerna då. American Apparel är fint det (Threadless tishor trycks på deras grejer) för de har verkligen _alla_ färger så en tripp till deras butik på Götgatan är inte så dumt om man är på jakt efter något speciellt.

egoistiska egon sa...

jenny: ja, jag tycker mig ha snappat upp det också.

bondhustrun: aj, det var rätt mkt det.

baumbi: tack för tipset!