onsdag, april 09, 2008

morgongodis.

Det är sällan jag ser på musikvideor nuförtiden, om jag inte råkar hamna på youtube någon söndagkväll i jakt på godis för ögat. Men för några veckor sedan råkade vi zappa förbi någon av de kanalerna som kallar sig för musikkanaler men knappt visar musik längre och en video startade precis upp. Både jag och K sa att den här låten kan bli hur bra som helst eller rakt åt helvete, allt beroende på refrängen. Så vi stoppade zappandet. Såg hela videon. Den var fin. Musiken likaså. Balsam. Nu kom den precis på P3 och min morgon känns helt plötsligt lite lättare. Eftersom jag är en snäll människa vill jag att er morgon också ska bli fin. Så varsågoda, Jason Mraz - I'm Yours.


7 kommentarer:

Kenneth Grönwall sa...

Sommar, sol och öl. Jäklar vad törstig jag blir...nu...klockan innan lunch och det är snö ute...huvva.

egoistiska egon sa...

jag vet. skitjobbigt. men skönt att längta ;)

Jenny sa...

Den där är jag lite sur på, för vi lyssnade sönder den i maj 2007, så blir den lite poppis NU. Trött på den sen länge, liksom.

egoistiska egon sa...

har ingen aning om den är poppis nu eftersom jag bara hört den två ggr (innan jag letade rätt på den på youtube), men jag förstår vad du menar. :)

e r i k a sa...

Det är ju en klassiker! :)

egoistiska egon sa...

jasså? där ser man. konstigt att varken jag eller K hört den förut...

frida sa...

jag tror varje gång jag ser den komma upp på mp3:n att jag är less på den och min pojkvän retar mig för att jag gillar den, men varje morgon när den spelas i öronen blir jag liksom somrigt glad och varm i magen! väldigt trevligt när man står och väntar på bussen alldeles för tidigt...
spela på, så kanske sommaren är här snart!