lördag, augusti 29, 2009

tillägg.

Mamma och pappa kommer ju också! Med en hel låda med okända pryttlar och en miniteakbyrå. Och med nyplockad svamp! Har du stampkniv? frågade mamma på telefon. Jag svarade, mycket klokt, med frågan om vad en stampkniv är. SVAMPKNIV gastade mamma. Yogan var svinjobbig idag. Låren är icke speciellt kaxiga just nu. Vår bästa instruktör kallade mig och Linda för Systrarna. Inte direkt första gången vi får höra att vi är syskon. Ganska fint faktiskt. Nu - sol på balkongen. HEJ.

7 kommentarer:

egoistiska egon sa...

klart. grön antenn osv. du vet att du fortfarande heter det i mobilen? "Linda Grön Antenn"

Emmama sa...

Grattis till solskenet och föräldrabesök, njut av det! :)

egoistiska egon sa...

linda: me tooooooo.

emmama: tack, och det gör jag :)

Beatrix Vnunk sa...

Jag tror att jag har gjort mitt sista ordinarie yoga-pass på ett tag nu. Du skulle sett mig förra veckan! Priceless. Koloss på lerfötter fick en konkret innebörd.

egoistiska egon sa...

Haha. Hade nog gärna sett det faktiskt ;)

diana sa...

Linda är miiiin syster!!!!!

egoistiska egon sa...

kan vi inte dela?