torsdag, juli 08, 2010

försöker välja nagellack till bröllop.

10 kommentarer:

k sa...

i'd go for ringfinger. somrigt och fint! :)

stambyte sa...

Lila!

egoistiska egon sa...

Det är mina favoriter också. Men jag kan nog inte ha båda.

Haren sa...

Säger med lila.

Jenny sa...

Och jag säger ringfinger!

It´s all about me sa...

Jag säger: Det beror på vad du ska ha för kläder på dig! Det måste ju matcha... annars är jag nog just på bröllop mer för den traditionella färgen Lillfinger!

Linn sa...

Heja lillfingret! Jag älskar den färgen.

egoistiska egon sa...

Alla: ok, så gråsvart är den enda vi kan utesluta. Fan.

Iaam: du ser ju färgen på klänningen på bilden, plus lite av skorna uppe i hörnet.

Matilda sa...

Jag säger: ringfinger. Mycket coolare än de andra. Men, i och för sig kanske det inte cool du vill vara på ett bröllop?

It´s all about me sa...

Hade ingen aning om att det var klänning och skor man såg i bakgrunden... haha!