fredag, juli 09, 2010

förtydligande: klänning och skor till bröllopet.

7 kommentarer:

Towe sa...

Då röstar jag på finger 2 eller 3 :)

Jenny sa...

OCh jag ändrar mig till finger fyra. Som egentligen är fem. Fast jag skulle vilja ha det mer knalligt. Alternativ två är det mörka.

Linn sa...

Jag vidhåller lillfingerfärgen. Mkt fint komplement till klänning och skor.

Matilda sa...

Ja, nu när jag såg att du hade lagt upp den här bilden också så är jag övertygad. Ringfingerfärgen kommer att bli super!

It´s all about me sa...

Pek - eller lillfinger helt klart. Ringfingret skär sig mot klänningen, och långfingret blir lite o-somrigt. Du har inget ytterligare alternativ på tummen? :)

Ps. Du får fota helheten sedan så att vi ser! :)

Matilda sa...

Gud vad olika alla tycker. Tycker det var att det skar sig som var grejen. =)

Underlandet sa...

Pekfinger!