fredag, september 24, 2010

bu eller bä?

Behöver höstpjuck. Såna man kan dra på sig en regnig dag (minst tre dagar per vecka alltså) till jobbet och ändå känna sig någotsånär okej klädd. Inga klackar, det har jag redan. De här finns hemma nu, så sköna att jag dör. Men jag är ändå lite tveksam, dels för att jag alltid får ångest när jag köper höst/vinterskor eftersom jag tycker att jag har skitstora fötter (ovan är visserligen bara 40) och dels för att jag hatälskar den här typen av skor. Så: Hjälp mig! Ärligt! Tack. 

9 kommentarer:

Matilda sa...

Bä! Dom är smashing!

Underlandet sa...

Bä!

stambyte sa...

Bä, säger jag med. Även om jag aldrig någonsin hört någon säga bä som ett positivt tillrop, förutom i talesättet då...

Jenny sa...

Jag tycker att de är skitsnygga!

Haren sa...

Skulle med vilja ha!

Omomigen sa...

Bä!

Har själv jodphurs-ångest. Har letat ett tag och när jag väl hittade dom rätta..sviihindyra. Velar fortfarande..

(verifiering; calking. inte så långt från träffsäkra calculating)

Towe sa...

jag gillar!

egoistiska egon sa...

Vad läskigt överrens ni är! Tycker de känns som båtar. Men det är kanske bara i min hjärna.

M: De här är Vagabond, bara 890:- eller ngt. Billigaste jag sett.

Omomigen sa...

Ska undersökas!