tisdag, oktober 19, 2010

två glas vin.

Åh herregud. Å ena sidan är allt fantastiskt rent jobbmässigt, helvete vad oroliga grejer jag gör nu! På riktigt! Å andra sidan får jag planera in tid för att hinna svara på mail. Jag sitter i möten minst halva dagarna och med arbetsnarkomantendenser försöker jag ändå gå från jobbet "tidigt" och försöker ha ett liv utanför jobbet. Går so-so. Inser t ex hur sjukt mycket bloggar jag följer eftersom min google reader lätt ligger på 200 olästa bloggposter efter två dagar av har-inte-tid-med-bloggar. Nu ska jag läsa lite bloggar. Ta igen några dagar. Och om jag skriver osammanhängande är det för att jag bjudit en fin vän på middag och vin och jag borde verkligen verkligen sova nu strax alldeles precis strax eftersom jag imorgon måste upp tidigt för att hinna till jobbet och jobba undan några timmar innan jag *trumvirvel* har möten från 10 onsdag morgon till 17 torsdag kväll (jo, jag får sova några timmar också). Yoga, K och vänner räddar mitt liv just nu. Och Thailand om mindre än två månader.

1 kommentar:

Linn sa...

I'm right there with ya. Hade det inte varit för Australien hade jag gått under.