lördag, juli 30, 2011

choklad! choklad! choklad!

Vi gick på bio ikväll. Vi har inte varit på bio på en halv evighet, så det var på tiden. Valde Super 8. Den lät okej. Den var okej till att börja med men sen spårade det ur totalt. Klyschparad. Fattar inte hur den kan ha 7,7 på imdb, men det vägdes upp av att det var himla trevlig att gå på bio. Det borde vi göra oftare. Kvällens bonus var att jag hittade mjölkfri choklad som inte var minst 70% kakao. Klämde i mig hela chokladkakan själv utan problem. Har två års chokladkonsumtion* att ta igen, så det var kanske inte så konstigt.

* Ja, jag har ju ätit mörk mörk choklad, men det är inte det jag saknat. Jag saknar mjölkchoklad, schweizernöt, plopp, center, snickers och så vidare. Inte 70% choklad som smakar trä.

2 kommentarer:

pop my heart. sa...

Åh, den där måste jag testa! (Chokladen, inte filmen alltså.)

egoistiska egon sa...

Gört! Jag tyckte den var goood.