söndag, oktober 09, 2011

andra saker som irriterar mig.

1. Att vi bott i vår lägenhet i över fyra år och fortfarande inte fått upp speciellt mycket på väggarna. Det dräller av konst som inte är upphängd, det ligger snygga affischer som inte är inramade i hörnen av varje rum och vi har fina ramar som ska fyllas med våra egna bilder. Men inget händer.
2. Att vi måste köpa ny säng och jag får ångest bara av tanken.
3. Att jag har haft ont i nacken i tre veckor.
4. Att det är måndag i morgon. Hade varit mycket trevligare med söndag.

2 kommentarer:

lotta sa...

Åh tänk om jag hade haft såna lyxproblem! Avundsjuk ja!

egoistiska egon sa...

Nu *kan* det ju vara så att mitt liv även innehåller andra problem än de jag väljer att blogga om som "saker som irriterar mig just nu". Men tack för din kommentar!