tisdag, december 13, 2011

måste lära mig förstå att jag inte är så dum jag inte.

Just nu verkar den här bloggen mest handla om sjukdom eller skryt. Men jag försöker lära mig att suga åt mig lite bättre av de komplimanger jag får och faktiskt försöka inse att de som säger det menar vad de säger. Så jag tänker fortsätta med lite miniskryt.

Haft en komplett galen dag på jobbet. Roddat med ungefär femhundra saker med hjärtat i halsgropen. Allt löste sig, allt är klart och distribuerat. Jag räddade misstag och såg till att det fungerade. Och så ringer min chef från USA och meddelar att "Du gör ett fantastiskt jobb". Man kan väl säga att det är PRECIS det ens kropp och hjärna behöver höra efter en sån här dag.

Nu ska jag släcka en brand till och sen käka middag med mina kollegor. Hejsvejs.

3 kommentarer:

Johanna sa...

Grymt, hurra för dig! Välförtjänt!

Sus sa...

Man behöver få höra att man är viktig.

Anonym sa...

Här finns det fler tvättstugetips: http://veckanshusmorstips.blogspot.com/2011/12/tvattrad.html

/Torsten