torsdag, mars 01, 2012

kallade hotellet för "hemma" idag.

Nu är det bara en mässdag kvar, och en jobbdag kvar efter det. Sen: SEMESTER. Jag är så jävla värd det kan jag säga. Samtidigt älskar jag att jobba (vilket kan vara ett problem), framförallt nu när man liksom kommit in i hela mässgrejen och tycker allt är skitroligt. Har dessutom träffat alla kollegor jag inte träffat innan = bäst. Igår åkte vi sju personer i en liten pickup truck genom centrala San Francisco och de som bor i SF ägnade hela bilresan åt att peka ut vad vi skulle besöka och vad vi inte skulle bry oss om alls under semestern. Sen var det middag och vår PR-byrå ägnade all tid åt att berätta allt vi skulle göra och besöka. Att vi redan hade hunnit pricka in City Lights Bookstore kunde de inte smälta. I'm so impressed that you've already done that. Impressed. Och sen kläckte jag min kärlek till Star Wars, och det var tydligen också väldigt impressive. Antagligen för att jag är tjej. Men den diskussionen orkade jag inte ta eftersom jag höll på att somna.

1 kommentar:

Johanna sa...

Låter som en sjukt rolig resa, kul när man kan kombinera jobb och semester tycker jag.