torsdag, februari 12, 2015

jag ser ljuset!

Tror att vi är på andra sidan nu, men jag undrar när aptiten kommer tillbaka. Eller ja, jag är ju hungrig men mår illa bara jag tänker tanken på riktig mat. Idag åt jag några skedar thaimat, första maten sen i måndags. Sen skulle vi beställa mat från mathem (älskart!). Så jävla osmart med två post-magsjuka-vuxna som skulle bestämma vad vi skulle handla. Vi köpte ingen mat förutom lite bröd och mjölk och lite skinka. Gick inte att överhuvudtaget fundera på något ätbart.

Inatt hoppas jag vi får sova bättre. Man blir ju inte direkt frisk snabbare av att antingen kräkas halva nätterna eller försöka söva ettåring med flaxande armar en hel natt.

1 kommentar:

Josefine sa...

Åh, magsjuka. En sån fruktansvärd upplevelse. Vi hade nyss. Ville dö när jag skrek ner i toastolen samtidigt som jag grät och kräktes.