tisdag, juni 07, 2016

fint och Bloodline.

Slog nog rekord i användandet av ordet "fint" i inlägget imorse, eller hur? Nåja, det var inte det jag skulle blogga om nu. Vi såg nämligen klart på säsong två av Bloodline igår. Har någon annan kollat klart? Vill diskutera detta, så ni som ej sett - gå och läs något annat blogginlägg nu.




Spoiler alert!!!!!
!!!!!
!!!!
!!!
!!
!



Alltså. Wtf? Jag ville verkligen att serien skulle få ett avslut, men nu måste det ju komma en tredje säsong. Eller hur? Och vad fan ska de göra i typ tio avsnitt till? Hatar när serier blir såhär. När det blir segt och utdraget bara för att hålla kvar tittarna.

Och så ville jag att de skulle åka fast. Hela säsong två har ju varit som att se en bilolycka i slow motion (men jävlar vad bra John spelar och helvete vad se lyckas sätta fingret på hur deras ångest måste kännas). Men så förvånande att Kevin slog ihjäl (?) Marco! Såg inte den komma. Och vad ska John göra, fly? Och kommer Sally få veta sanningen eller bara någon halvsanning? Jag ville ju veta. NU. Inte få tio avsnitt till på halsen om ett år eller så.

Blä.

2 kommentarer:

Tears and pearls sa...

Såg också sista delen igår, och skrek rakt ut när Kevin slog ihjäl Marco! Jaha, vänta ett helt år nu då? Wft??

egoistiska egon sa...

Ja jag sa "Men varför gör han såååå?". Blä. Är det ens klart med en till säsong, vet man det?