måndag, april 23, 2007

tvagningskärlsknä.

Efter gårdagens heldag på Yasuragi har jag ådragit mig en av de mer sällsynta skadorna. Skadat knä på grund av Cs kast med litet tvagningskärl. Vattnet hon hällde över huvudet var tydligen lite väl varmt och mitt knä fick sig en duktig smäll efter hennes reflexartade kast. Annars var det näst intill perfekt. Massage, Do In, Qi Gong, Zenmeditation, varma bad utomhus, frukt i mängder och en fyrarätters japansk middag satt duktigt bra bland all annan stress och jag har sällan varit så avslappnad som igår när jag kom hem. Nu är det sista veckan innan flytten och det är ingen överdrift att säga att om en vecka är allt annorlunda.

4 kommentarer:

Jenny sa...

Ååååhhhhh, jag och min mamma ska ha semester ihop i sommar, nu vet jag vad och var jag ska dra med henne! Dock har hon sagt till att hon INTE vill på spa. Hon vill dricka vin i Frankrike, vilket ju inte heller låter särskilt fel.

Matilda sa...

Åja, skryt lagom... =) (Inte alls avundsjuk, nä nä.)
Själv är jag rn veck före dig och har städat, packat ned, packat upp, burit, städat, diskat, städat, packat och gjort allt annat än att sova och ta det lugnt.
Så nu vet du vad du har att se fram emot... Var glad att du är uppvilad, det lär behövas! Gah!

It´s all about me sa...

fan vad najs! Utom den lite lätt, ovanliga skadan;)

egoistiska egon sa...

linda: jag gör mitt bästa! KRAM hjärtat.

jenny: man kan dricka vin där med! :)
fast frankrike är trevligt. minsann.

matilda: uschja, jag ser inte fram emot skiten. men jag har nästan packat färdigt faktiskt!

annaluna: eller hur, haha. det skaver mot jeansen hela jävla tiden.