söndag, juli 22, 2007

om en månad är vi här.


8 kommentarer:

Malin sa...

hejsan! jag ville bara säga hej och att jag läser dig och att jag har länkat till dig. hoppas det är okej! kram mayline

sara sa...

var ska du?

Anne sa...

Här ser väldigt nice ut!

Anonym sa...

Madeira, var det? Där får ni det lugnt och skönt. :) Vad avundsjuk jag blir. Lördag? KRAM!

egoistiska egon sa...

mayline: hej :) klart det är ok, mer än ok!

sara: madeira!

anne: det hoppas jag det blir.

linda: MHM! jag känner att jag är såååå värd en liten resa ;) lördag it is. soffan och mattan kommer också om jag inte sagt det. kram!

Verbal Kint sa...

Härligt! Blir ganska avundsjuk, men inte missunnsam.

egoistiska egon sa...

mayline igen: men din blogg då? var är den?

verbal: tack :)

Malin sa...

egon: här:

http://maluren.blogspot.com

kram!