söndag, maj 18, 2008

goofy.

Mina ben har inte varit lika långa. Hur länge de varit så vet jag inte, men jag har alltid anat det och hört olika förklaringar från olika personer. Lite sned rygg, inte sned rygg, stressade muskler som drar ihop sig, sned gång och så vidare. Men när jag anlände till Torgnysdotter i fredags för att få lite massage sa hon att vi skulle fixa mina ben. Så klämdes det på vader och lår och höfter. Sen var de lika lång. Hon fixade dem. Nu är de lika långa! Kan vara bland det mest underliga som hänt på bra länge, men det är alldeles sant. Ångrar nästan att vi inte tog några före-efter-bilder. För övrigt tror jag att några av er kommer att lyfta på ögonbrynet när ni ser att jag spottat ur mig fem inlägg på en helg. Det är typ rekord. Och jag har kanske sjutton till i hjärnan.

5 kommentarer:

TORGNYSDOTTER sa...

visst är det som magi!?

Alltså bakfylla verkar göra dig oändligt kreativ. Slutsatsen kan bara jobba till din fördel!

egoistiska egon sa...

ja men verkligen! * 2. Nu blev jag liksom utvilad och avslappnad på köpet.

Anne sa...

haha, låter lysande.

Joules sa...

ja det låter himla smart, och mycket magiskt.

men fasen så praktiskt. vad bra att du tog tag i det. eller ni kanske man ska säga.

ha en fin vecka!

egoistiska egon sa...

anne: det är det också :)

joules: detsamma!