måndag, november 08, 2010

sjätte frågan.

Vem har den snyggaste bloggen, stilmässigt?
Menar du den snyggaste blogglayouten? I så fall säger jag min vän Jakob. Hans fotoblogg är perfekt för det syftet som bloggen har - att visa hans fantastiska foton. Många tenderar att glömma bort såna enkla grejer som att stilen/layouten ju ska hjälpa bloggen att lyfta dess syfte. Får lite ont i magen varje gång jag ser någon som fipplat lite med bloggutseendet och vips är det svårt att läsa texterna eller bara generellt fult. Ungefär samma känsla som när folk hittar filterfunktionerna i Photoshop. Och nu låter jag som värsta besserwissern, jag vet.

5 kommentarer:

Anne sa...

ah snyggt! tack för tipset.

inte skyldig sa...

vilka fina bilder!

egoistiska egon sa...

Jag vet, han är så duktig så man dör lite av avundsjuka.

Jenny sa...

Mycket nöjd med svaren, hittills!

egoistiska egon sa...

Bra! :)