torsdag, augusti 25, 2011

sicken dag!

En sån dag det blev! Avslutade kvällen på Aarts med fantastisk mat, pappa suckade lyckligt när det bara fanns en bit fläsk kvar på tallriken och sa Hejdå lilla grisen, det var mycket, mycket trevligt att träffa dig. Det är tropisk värme i Stockholm och vi var nästan utomlands för en kväll. Väl hemma plockade mamma fram presentväskan/kylväskan och langade upp morötter direkt från grönsakslandet, äpplen plockade från trädgården, mammas äppelmos, mammas saft, mammas lingonsylt. Nu är jag så speedad av allt att jag knappast lär kunna sova. Räknar med att bakslaget inträffar imorgon strax innan lunch då jag panikslaget ska försöka förstå allt nytt på jobbet.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Hejsan! Tack för alla fina mjölkfria tips, lovar att de ska komma till användning!

Skulle du vara intresserad av att svara på några frågor om hur du upplever din allergi + dina bästa mjölkfria tips i "intervjuform"? Har tänkt att jag ska ha någon sorts intervjuserie - Typ, tre-fyra frågor och en länk till din blogg! Om du är intresserad får du gärna maila på johannakp@gmail.com, så ska jag skicka över frågorna.

egoistiska egon sa...

Men gärna! Mailar inom kort.