onsdag, mars 10, 2010

samtidigt drömmer jag mig bort till berlin, new york och miami.

Den senaste tiden har jag jobbat väldigt intensivt. Inte jobbat många timmar eller stressat ihjäl mig, det har bara varit intensivt. De akuta arbetsuppgifterna avlöser varandra i en aldrig sinande ström. Vissa dagar är det skitroligt, vissa dagar är det hemskt. Kanske är jag mer vek än andra som kan slita och kämpa utan att bli helt jävla urblåsta i hjärnan, men jag skyller på att när jag jobbar så jobbar jag väldigt väldigt snabbt. Fort ska det gå. Och då är det kanske inte så konstigt att jag måste pausa däremellan, kanske lite oftare än alla andra? Fast jag får minst lika mycket gjort? Eller så fungerar precis alla såhär, men det är ingen som snackar om det. Eller så snackar folk visst om det fast jag bara inte lyssnar.

Inga kommentarer: