onsdag, april 14, 2010

djävla god mat!

2 kommentarer:

Beatrix Vnunk sa...

Hahahaha! Vad är oddsen?

It´s all about me sa...

Svarar i din blogg oxå på din kommentar i mitt senaste inlägg:

Det är ju orättvist att gå UPP när man INTE äter onyttiga saker, tycker du inte? Det är ju skillnad om man skiter i det och liksom går upp ett par hg... men om man verkligena anstränger sig, och ÄNDÅ går UPP? Då förstår du väl att det är omotiverande? Och orättvist?


Alltså, 3 kg är heller inte ett par hg... det är STOR skillnad när jag springer...Orkar inte lika mycket. Det är inte bara utseendemässigt, det påverkar mina prestationer!!

Jag är TUNG med några extra kilon, orkar då inte samma saker! Har två löplopp framför mig och ville detoxa innan samt gå ner för att kunna få bättre tid...Jag är t.ex. lagledare för ett lopp genom jobbet och vi ska springa en mil, då vill jag prestera bra!