tisdag, september 04, 2007

madeira.













9 kommentarer:

Verbal Kint sa...

Och de har Gyllene Måsen även där!
Väldigt snygga bilder!

egoistiska egon sa...

ja, tyvärr, fast väldigt smidigt ibland.

åh tackar! den här gången kan jag ta åt mig äran på alla bilder utom fem. ha!

It´s all about me sa...

K och du tar så fina bilder! Lite mer än bara vanliga turistbilder, sådär. Vill oxå ha sol o värme...

Anne sa...

Åh så fint. Den översta bilden är nog min favorit och om du behöver lite röd bakgrundsfärg har du finaste om du gör en crop där.

Matilda sa...

Och återigen måste jag fråga om du inte funderat på att bli fotograf?
Är det riktigt säkert att du inte vill bli det?
Du är makalöst duktig i alla fall!

egoistiska egon sa...

annaluna: tack! och det är ju det som är det roliga, att ta bilder som är annorlunda än de man kan köpa på vykortet liksom.

anne: den är min favorit också, k som är fotograf. jag har den som bakgrundsbild :)

matilda: oj, jag känner mig oerhört smickrad! men, återigen, jag har "bara" tagit hälften av bilderna, får låna Ks extremt fina systemdigitalkamera. men visst har tanken slagit mig ibland, men ja. det stannar nog där. just nu. men tack!

Anonym sa...

mästerfotografer ;)

Jag är: sa...

Å vilka FINA bilder.. speciellt den längst ner till höger. Wow!

egoistiska egon sa...

moni: smicker! tack :)

sussie: det var coolt att den blev så bra, och att palmerna blev orangea osv. och tack!